Ayah Bawak BINI MUDA Dia Balik Rumah Dan HALAU Mak Dari Bilik. Tak Cukup Dengan Tu, Ayah…

| July 28, 2016 | 0 Comments

Ayah Bawak BINI MUDA Dia Balik Rumah Dan HALAU Mak Dari Bilik. Tak Cukup Dengan Tu, Ayah… | Tak tahu nak mula dari mana sbb ia dah berakhir. tapi aku rasa aku perlu kongsi sesuatu yang sampai sekarang aku tak boleh hadam apa yang jadi pada Mak aku. pada aku mak aku masih muda, umur baru 43 tahun ada anak 6. btw, dia selalu meluah perasaan pada aku sbb aku anak yang dah mula mengerti apa kesedihan yang mama aku hadapi. Umur aku? baru 18 tahun. Orang lain bergelut soal pakwe makwe, kerja, study. Aku? bergelut isu keluarga yang tak pernah sudah kerana jantan bernama ayah. hati aku dah keras asyik dihidangkan drama realiti playboy tua tak sedar diri. Tambah pula aku anak perempuan sulung.

1

pengajaran pada perempuan yang mungkin mengeluh belum bertemu jodoh. sabar. jangan jadi terdesak hingga kita tak tahu dengan siapa yang kita akan tinggal serumah sebantal dan segalanya. kedua, jangan jadi perempuan bangang, percaya bulat2, lelaki yang dah beristeri tambahan anak ramai pulak yang dia tak bahagia. bulshit semua tu. maaf jika sepanjang perkongsian yang panjang berjela ni akan buat korang annoyed and bosan.

2
3
4

😎 mungkin aku panggil ini sinaran even ia adalah dugaan. suatu malam, aku tengah dalam bilik, aku dengar abah mengamuk. aku keluar dan lihat, abah sedang cekik mak. adik bongsu aku menangis. abah tak berhenti dan masih jelas ayat yang aku anggap pengakhiran semua derita. “malam ni aku aku cerai kau”. rumah sepi. cengkaman tangan dilepaskan dan mak terbatuk2, mungkin sakit dicekik. abah keluar dari rumah, mak bangun dan suruh kami semua tidur. ayat tenang, tapi muka mak…. takkan aku lupa.. kami menurut, masuk ke bilik…

Urusan penceraian telah berjalan. mak naik teksi je pergi ke pejabat agama untuk buat aduan penceraian. aku rasa kosong.. kami keluar dari rumah yang banyak bawak duka ni. mulakan hidup dikampung mak sejak awal tahun ni.. aku nak bergerak pun rasa xboleh. nak sambung belajar , kesian ngan mak,.. akhirnya aku kerja di sebuah CC untuk aku cari wang untuk adik2 skolah.. mak jual nasi lemak. dri aku kerja disini , aku jumpa group KRT. Aku rasa aku muda untuk harungi semua ni. tapi aku tau, mak aku lagi sedih. matilah lelaki dalam hidup aku, selain adik2 aku… KREDIT KRT

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‪‎ICELAND‬ !!!‬‬‬
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‪‎ICELAND‬ !!!‬‬‬
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , ,

Category: Sosial

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *